30.3.10

Rumah ku syurga ku







Hobi pertama aku decorate rumah..mcm2 pesen aku try.Aku suka konsep english country living..so perabut yg nak disesuaikan pun mestilah berkonsepkan english country.Kwn2 ada npk mcm english country ke rumah aku ni ha..ntah2 konsep apa ke jadah ntahh..hentam je la labu....Jap2 aku alih kot tu..jap2 alih kot niii..pendek kata kalo cuti je mmg beralih rupa laa rumah aku...sampai laki n anak2 aku bising sebab brg2 depa aku alihkan rata..minggu ni brg tu kat sudut ni..minggu depan kat sudut lain pulakkk mana depa tak feninn cari barang tak jumpa....hik hik...
Ni bahagian bwh...bahagian ats tak cukup budget lagi nak decorate..dok tengah bergiatt ngumpul duittt utk cukupkan budget..berpeluh den..hehehh
tapi tak kisah laa..untuk rumah berkorban skit untuk benda2 lain..untuk sejukkan mata n hati setelah penat lelah mencari rezeki kan kan..rumah ku syurga ku....

No comments:

Post a Comment

Followers